četrtek, 18. marec 2010

Moj dooooooolg!

V začetku marca sem prejela svojo PRVO blogersko nagrado, namenila mi jo je Vladuška. Zame je bilo to pravo presenečenje! Hvala, da si me izbrala. No, tole je nagradica ...



Sledi pa še nalogica ... Napisati moram 7 neznanih stvari o sebi. To ne bo težko, saj večino blogerk poznam le preko njihovih del, srečala sem se le z redkimi. Pa začnimo:

1. Od kod ime bloga? Ko sem bila majhna-majhna, sem "rila" po kavču gor in dol, nihče ni mogel v miru sedeti na njem, zato so mi pravili RILČEK. Moj sinček pa že od rojstva tako muza svoja usteca, da sem mu začela praviti KLJUNČEK. In tako sem blogu dala ime Rilček (jaz) in Kjunček (moj sine).

2. Kolega je pred leti rekel, da sem gospa "slovenščičarka", čeprav sem po duši bolj italijanistka.

3. Sem vedno dobre volje in v vsaki stvari najdem kaj pozitivnega. Na napakah se učimo oz. če se zaprejo ena vrata, se bo ob pravem času odprl porton.

4. Živim v upanju, da bom nekoč imela več časa za ustvarjanje (najbrž se navezuje na zgornje lastnosti) ... ugotavljam pa, da ga imam vedno manj. Vendar upanje nikoli ne umre.

5. Obožujem umetnost, dobre knjige in potovanja v tuje dežele. Neznano je zame izziv, ki ga je vredno živeti!

6. Ljubim malega Kljunčka, ki ni več tako mali. Imam čudovite starše, krasno sestro, dobre sosede in še boljše prijatelje.

7. Uživam, ko se sinu zazrem v modrino oči, v toplih zimskih popoldnevih, ob skodelici kave v dobri družbi in ob skodelici čaja v tišini noči.

Takole, zdaj pa moji NOMINIRANCI:

1. Mateja iz bloga Moja ljubezen in moje življenje: njen blog sem odkrila po naključju. Popeljal me je v svet ustvarjalskih blogov, kar me je spodbudilo, da sem tudi sama ustvarila svojega. Torej, da to pišem, je njena "krivda".

2. Didi iz bloga Moj kotiček: ker je ena redkih, ki sem jo imela priložnost osebno spoznati.

3. Mojco Iz Akvarija: ker se že nekaj let meniva, da se dobiva na pijači, pa nama še ni uspelo.

4. Moka iz Moka Crea: ker dela lepe stvari pa da zaplujemo v mednarodne vode.

5. - ... vsem, ki mi dajete navdih, ki me marsičesa naučite in ki me spodbujate z vašimi komentarji.

2 komentarja:

moi pravi ...

Kako je bilo to lepo prebrati, te tvoje skrivnosti. Me veseli, da si taka pozitivna oseba, ostani takšna.
Pa lubčka na kljunčkov nosek ;)

Vladuška pravi ...

Super te je bilo brati in malo virtualno spoznavati. Tudi jaz se pridružujem temu, da ostani še naprej tako pozitivna.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022