sobota, 5. junij 2010

Reciklaža

Tale voščilnica je nastala kot izziv na Craft-alnici. Žal nimam več časa, da bi uresničila prvotno zamisel pa še akrili so pri sestri.

Jaz sem tako ali tako mahnjena na reciklažo ... kar se le da, recikliram. Večji izziv (in veselje) mi je porabiti košček odrezka, ki je nastal pri nekem predhodnem projektu, kot pa zarezati v nov list papirja. Ja, večinoma recikliram in bi lahko (skoraj) vsako svojo voščilnico prijavila na izziv.


V tej škatli imam ostanke raznih papirjev, ki so manjši od A4 (imam pa še eno manjšo škatlico, v bistvu embalažo za zgoščenke, kjer hranim res drobne papirčke). Na vrh sem položila staro novoletno voščilnico, ki mi je ostala. Uporabila sem jo za osnovo.

Iz te gmote papirjev sem izbrala odtenke v rožnato-vijolični barvi, saj sem nameravala izdelati voščilnico za deklico, ki bo kmalu praznovala svoj rojstni dan.Lice voščilnice je iz stare ovojnice (na sliki v desnem spodnjem vogalu), še iz časov, ko sem imela dopisovalce po celem svetu. Toliko materiala se mi je nabralo, da ga še vedno uporabljam pri ustvarjanju. Tale dopisnica je prišla iz Združenih držav Amerike. Torej sem na to podlago dodala še nekaj manjših koščkov papirja, ostankov ustvarjanja. Trak sem reciklirala iz darila, rožice pa sem naredila s štanco v embalažni papir (na sredini v zgornji polovici fotografije).



Na voščilnici poleg lepila in lepilnega traka nisem reciklirala dveh rožnatih rožic in kristalčka sredi sredinske rožice. Torej le tri stvari niso reciklirane.

4 komentarji:

Vladuška pravi ...

Dobro si se to spomnila in uporabila različne ostanek za to čestitko. Se mi dopade.

DidiArt pravi ...

opa.. krasno... tako recesijsko se obnašaš.. vidim, da nimaš nobenega časa, pa še na mene si pozabila, pa na mojo nagradico, ki jo težko čakam..

MA-MI pravi ...

Didi, nisem pozabila, le utegnem ne! Pa se mi je zdel junij tako daleč!

BojaMoja pravi ...

♥ ♥ ♥ super reciklaža

Tudi jaz imam košarico za večje odrezke, pa dve banjici od sladoleda (2L) za manjše odrezke. Redko kdaj vržem večji kos papirja v smeti.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022