nedelja, 29. avgust 2010

Album: Nadaljevanje


Pa sem spet pri albumu. Ta stran je nastala še pred odhodom v Toskano, a mi je zmanjkalo časa za objavo. Nisem še končala ... imam še nekaj neobjavljenih strani, nekaj fotografij še čaka v mapcah, da jih razporedim v album ... potem pa se lotim kar novega izbora fotografij (julij, avgust, september 2010) in bom nadaljevala z delom. Ne smem več dopustiti, da mi ostane urejanje albuma za celo leto fotografij ... to poletje skoraj nisem počela drugega. Jaz optimistka, sem nabavila ogromne količine materiala za izdelovanje nakita, tudi za fimo sem si naredila zaloge ... na koncu pa nič!
Sem si pa vzela čas za premislek in izdelavo stvari za Craftalnico ... kar se je obrestovalo. Dvakrat zapored sem prišla med Top 3. Tudi tokrat pripravljam nekaj, kar izdelujem prvič, izdelala sem že 3/4 izdelka, a sem dokončanje odložila zaradi drugih, nujnejših zadev.

Ni komentarjev:

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022