ponedeljek, 21. februar 2011

Palčke iz žada

Pred časom sem poskusno izdelala žad iz polimerne mase, a sem površno prebrala navodila in sem se znašla z ogromno maso olivno zelene polimerne mase. Nekaj sem je porabila, da sem naredila odtise, spomnila pa sem se, da bi ostanke mase lahko koristno uporabila tudi drugače. Tej osnovi sem dodala še druge ostanke ...

Ko sem kupila štampiljko s črkami v Lidlu, je tričetrt črk ostalo. Spomnila sem se, da bi jih lahko koristno uporabila za odtise v polimerno maso ali tudi kot štampiljke na papir.

In tako so nastale palčke, ki imajo na obeh koncih male štampiljke s črkami in številkami. Gumijaste črke sem lepila z dvokomponentnim lepilom.
Iz ekstruderja sem iztisnila klobaso v obliki velikega kvadrata, narezala sem jo na približno enako dolge palčke. Na vsak konec palčke sem pritisnila gumjasto štampiljkico ter s prsti palčkam zaobljila vogale. Vse skupaj sem dala za pol ure v zmrzovalnik. Nato sem s pinceto pobrala dol gumijaste dele, pustila, da se odtali, ter spekla. Ko so se palčke ohladile, sem z dvokomponentnim lepilom pritrdila gumijaste dele štampiljk.

1 komentar:

Vladuška pravi ...

Dobra ideja in na ta način bodo tudi bolj uporabne črke.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022