torek, 1. marec 2011

Spet ta burja ...

Tod okrog sicer še ni ničesar polomilo ali izruvalo, vseeno pa so sunki kar močni. Popoldne mi je odprlo (zaprto) okno, čeprav ni obbrnjeno direktno na veter. Ker se bojijo lanskega orkanskega vetra, so jutri vse šole v Vipavski dolini zaprte, zato jutri ne grem delat!

Pri vsem skupaj je dobro to, da bom imela več časa za ustvarjanje, bo pa treba zaradi tega ekstra dneva dopusta eno soboto v službo. To mi res ne diši.

Glede na vreme sva se s sestro odpravili pospravljat podstrešje ... crknila je elektrika. Na slepo sva se odplazili eno nadstropje niže, poiskali vžigalnik in svečo, preden sva jo uspeli prižgati, se je elektrika vrnila. Svečo pa sva vseeno prižgali ... in še vedno gori.

Medtem sem uspela zapeči eno serijo polimerne mase. Poskusila sem Cernit, belo in črno z bisernim leskom, in moram reči, da se zelo lepo obdeluje. Samo malo sem jo prislonila na vroč radiator, manj kot minuto, in že se je prepustila gnetenju prstov. Ne morem reči, da isto velja za zlato. Jo gnetem in gnetem pa je še vedno trda. Me že bolijo prsti in kar žarijo od toplote nastale s trenjem.

1 komentar:

Simona pravi ...

Jaz bom pa še kar ugibala - so to nogice kakšne žuželke - npr. pajka?

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022