nedelja, 15. maj 2011

Z zamudo, a vendar ...

Se opravičujem, a sem te dni hodila pozno domov, včeraj sem na bombonček čisto pozabila ... večino prostega časa preživim zunaj s Kljunčkom in potem sem bolj malo na spletu. Pa tudi Kljunček je zadnje čase veliko bolj zahteven, če sem doma, nimam proste niti minute. Dokler ne zaspi ...

No, da ne bom predolga. Nisem hotela čakati še en dan, zato sem se zanesla na Random.org, ki mi je od 17-ih prijav na bombonček izžrebal 2 srečni številki in s tem 2 srečni dobitnici:

1. Bombonček za papirčkanje dobi .... Helena (št. 12)

2. Bombonček za nakitkanje prejme ... Valentina (št. 9)

Bombončka sta že pripravljena, še fotografirati ju moram in naložiti na blog. Če bo jutri slabo vreme, upam, da mi bo uspelo, sicer sem že zmenjena za pohod. Medtem pa mi na rilcekinkljuncek@gmail.com pošljita svoje podatke.

3 komentarji:

Simona pravi ...

Čestitke izžrebankam!

valentina pravi ...

Jeeee,super hvala!!!!!!
Sedaj grem pa prec svoje podatke oddat.



lp

Helena pravi ...

Ooo, najlepša hvala za žreb :) Super, se že veselim, kaj dobim.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022