petek, 1. julij 2011

Normandija: Mount Saint Michel



Glej, glej, krtina sredi pšeničnega polja ... ne, ne to je en glavnih francoskih spomenikov, Mount Saint Michel. Samostan na otočku, nepremostljiva trdnjava. Veličasten prizor.


Tukaj zares dobiš občutek, da si bliže bogu. Predvsem, ko z vrha obzidja opazuješ svet, ki samostan obdaja.





Mejna reka med Normandijo in Bretonijo

Za konec še nekaj detajlov.

To smo videli prvega dne.

5 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Čudovito in super si dodala tisti dve fotografiji od daleč in od blizu. Krasno.

Maja pravi ...

Super fotke:) Normandija je zelo lepa. Jaz sem imela srečo, da sem tja odpotovala v družbi samih absolventov umetnostne zgodovine. V tistem tednu sem se ogromno naučila, saj je moral vsak udeleženec pripraviti referat na eno temo, vse referate pa smo tudi dobili za domov.

MA-MI pravi ...

No, tukaj pa smo šli sami profesorji in jaz sem se specializirala za Rouen.

Barbi pravi ...

Uau, super fotke. :)

Helena pravi ...

Čudovite fotke prekrasnega kraja.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022