ponedeljek, 25. julij 2011

Štirje sončni žarki


Pa sem takoj eno vrvico uporabila - tisto kavno. Izdelala sem tale preprost in romantičen kos nakita, ki mi je zelo všeč, saj je zelo nosljiv.


Sestavila sem ga zelo hitro: nizanje različnih perlic in vozlanje. Nekaj preglavic mi je povzročalo nizanje malih kovinskih perlic, predvsem zato, ker je razmočena vrvica malo mehkejša in se rahlo razpusti. Potem sem oba konca vrvice premazala z lepilom in počakala, da se posuši. Tako je bilo nizanje lažje. Pogosto pa sem morala konec vrvice postriči, saj se je cefral.



Taki ogrlici pripada tudi par uhanov, tukaj sem namesto vrvice uporabila jekleno žičko v zlati barvi.

Kako preprosto in kako romantično.

3 komentarji:

valentina pravi ...

Res so romantične tele tvoje sončne umetnine.
In ravno sončka nam manjka tele dni.

lp

Tina pravi ...

Zelo lepo in res sončno.

Vladuška pravi ...

Se strinjam, da je tale zadevica res taka zelo nosljiva.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022