četrtek, 4. avgust 2011

Sanje o Karibih


Kupila sem si zelo lepo majico brez rokavov v zelenoturkizni barvi in navdihnila me je za tale nakit. Ogrlico lahko kar trikrat ovijem krog vratu (za poletno nošenje), lahko le dvakrat ali jo pustim, da dolgo pada z vratu naprej.


Pa še detajl verižice. Uporabila sem kamne različnih vrst, predvsem lomljence ter nekaj kroglic in ovalov.


Izdelala sem tudi zapestnico ter uhane. Medtem ko sem pred časom imela težave pri izdelovanju uhanov, saj ni bilo prave ideje in so bili vsi nekam podobni, sem zadnje čase nad uhani navdušena. Tudi ti so mi dobro uspeli.



5 komentarjev:

Simona pravi ...

Lušen nakit je nastal. A ti tako "bogati" uhani niso pretežki za nosit?

sex addict pravi ...

Wearing jewelry will absolutely add elegance and uniqueness to your look. it has involved into a single the most sough following and cherished all over the world.

Tina pravi ...

Res zelo lepe barve in všeč mi je kombinacija različnih kamenčkov in perl.

Anonimni pravi ...

o super je tale kombinacija.. kdaj bo delavnica pri meni.. :) I.

MA-MI pravi ...

Suzi, za uhane sem izbrala najmanjše lomljence, zato so lažji, kot bi pričakovala. Najtežji uhani, ki jih premorem so z večjim lampwork, tj. steklenim, obeskom.
I., po 15. septembru?

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022