nedelja, 30. junij 2013

Severna Španija - Barcelona, Zaragoza in Baskija



Pamplona - San Sebastian - Guernica - Bilbao

Za ta kolaž sem izbrala nekaj fotografij, ki so me pritegnile na prvi pogled. V nekaterih krajih sem manj fotografirala, saj sem jih že obiskala. Najbolj pa me je navdušila Guernica, duhovno središče Baskije. Sever Španije mi je zelo všeč!


Tole pa sem na hitro nabrala skupaj v eni trgovini sredi Bilbaa. Cene so bile malo bolj ugodne kot pri nas in sem morala kar nekaj stvari, predvsem štampiljk, odnesti nazaj na police, ker bi jih kupila bolj zato, ker so bile poceni, kot pa da bi jih uporabila.

Moram reči, da sem v pol ure dobila spominček za Kljunčka  (puzzle) in darilo zase. Za ostale v hiši pa sem (kot vedno) vzela kulinarične posebnosti: v Barceloni sladico, v Baskiji sire. Majčk imamo vsi še preveč, da bi vzela kakršnega koli praholovca pa mi ne pride niti na misel.

2 komentarja:

oldpunca pravi ...

Čudovite fotografije!

Mojca pravi ...

Kakšne krasne fotke! tudi sama imam rada Španijo, bo treba spet kaj it. lp

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022