ponedeljek, 18. november 2013

Prijateljstvo pride najbolj do veljave ...

... ko je vsenaokrog temno.

Končno sem se odločila za nakup novega fotoaparata. Izbrala sem Nikonov Coolpix L820, sicer ni vrhunski fotoaparat, a za moje potrebe je več kot dovolj. Najbolj mi je všeč 30-kratni zoom, tudi posnetki so dobri. Ampak dovolj o fotoaparatu!

Za Artistic Inspirations, kjer je tema tedna prijateljstvo, sem izdelala preprosto voščilnico. Izbor barv je malo nenavaden, predvsem ozadje, ki je črno - a se popolnoma ujema z mislijo.

Osrednji motiv, Bugaboo stamps, sem malo skrajšala, saj bi sicer vrh gugalnice visel čez rob voščilnice. Beseda prijateljstvo mi vedno prikliče misel, ki sem jo pred davnimi leti prebrala na enem koledarju (tudi tam je bila spremna fotografija v črno-zeleno-beli barvni kombinaciji, to mi je prišlo zdaj na misel). Tako sem se takoj odločila za črno ozadje ... v prvem poizkusu sem prijatelja popolnoma pobarvala, vendar nisem bila zadovoljna z rezultatom.

Prijateljstvo pride najbolj do veljave, ko je vsenaokrog temno.

Zato sem se raje odločila pustiti natisnjeno štampiljko belo ter v zeleno pobarvati le nekaj detajlov: dekličino pentljo in fantovo majico. Pobarvala sem tudi rožico na dekličini majici ter čeznjo prilepila plastično prosojnozeleno rožico.



Imam nov fotoaparat, imam tudi nov računalnik, še tiskalnik bom morala zamenjati, zakaj, lahko ocenite sami. Digitalno fotografijo Boogaboo stamps sem natisnila z najboljšo kvaliteto za slike, a je še vedno siva in lisasta (še nedavno sem večino digitalnih štampiljk natisnila kar z nastavitvami za tekst in je bila črna zares črna).

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Bugaboo (Ava & Deacon friends swing)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); Tedi (Kartonski papir s strukturo platna); Max Bringmann KG
BARVE
Copic markerji
DODATKI
plastična zelena roža
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Spellbinders (Grand squares)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug;  tiskalnik Epson Stylus Photo R200; Sizzix Bigz (Tim Holtz Scallops); Sizzix embossing folder (Tim Holtz Gridlock)

13 komentarjev:

Mojca pravi ...

oh kako je luštna! lp

oldpunca pravi ...

Kljub črnemu ozadju je voščilnica čudovito"pisana" in topla :-) Prelepa misel ji pa da še pikico na i :-)

Martina pravi ...

Luškan motiv in res prav zanimiva kombinacija barv. Všeč mi je.

Darlene pravi ...

WOW! This is awesome! Love your choice of colors and fabulous embossing! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘EMBOSSING’ challenge and please come back again soon!
Darlene
one of the 'Sistahs'
The Sisterhood of Crafters
DAR’S CRAFTY CREATIONS

Klara pravi ...

Krasna je...in napis se tako lepo poda k celoti. :)

Metuljčica pravi ...

Tudi jaz v novembru razmišljam o prijateljstvu, zato sem z veseljem prebrala tvojo objavo. Meni je všeč, predvsem zaradi izbire barv in pridiha drugačnosti.

carol pravi ...

Wonderful creation,cute image... thanks for joining in with our challenge at CRAFTY RIBBONS x carol

Danica pravi ...

Ooo kako zanimive barve...luštna je.
Lp Danica

Andreja pravi ...

Zanimiva, drugačna in zelo luštna :-))

Janja pravi ...

Barvna kombinacija mi je zelo všeč. Napis ji odlično pristoji. Lp

Unknown pravi ...

Wow stunning card and beautiful image.
Thank you for playing at SFC this week.
Francy

Marianne pravi ...

This card is so special and cool! I love the way you have used our colors. Thank you for joining Sketchy Colors, and lots of luck!
Hugs, Marianne

Micki pravi ...

Wow, love how that black embossed panel makes the green and the image pop. Awesome card. Thanks so much for playing along with us in The Sisterhood of Crafters in our Embossing Challenge.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022