četrtek, 5. junij 2014

Poroka v zelenem

Izziv Ko me inspirira, ki ga tokrat gosti Vladka, je inspiriral tudi mene. In nastala je poročna čestitka v nenavadni, belo-zeleni kombinaciji. Začelo se je kot igra in osebni izziv, končni izdelek pa je nad pričakovanji. Všeč mi je.



Čestitko prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Čestitke 1); Scrappy Cat (Floral heart phrases)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja; digitalni papir (Summer Driggs)
BARVE
VersaFine (Onyx Black; Spanish Moss); Distress Ink (Peeled Paint)
DODATKI
zelen satenast trak
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Čestitke 1);  Nellie Snellen (Little star); Memory Box (Meadow stems)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; Sizzix embossing folder (Bow strings); We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper 1/4); tiskalnik Epson Stylus Photo R200

14 komentarjev:

Sandra pravi ...

Beautiful card, I like the non-traditional colors!
Thanks for joining the TTCRD challenges.
Hugs,Sandra

michele pravi ...

lovely card :) thanks for joining us at crafts 4 eternity hugs x

Ne-Ja pravi ...

Zanimiva izbira barv je zelo dobro izpadla. Super voščilnica :)

Tina pravi ...

Maja, zelo lepo si tole sestavila. Bela in zelena skupaj sta super...pa s plastmi vedo razturaš. Hvala, ker si se nama pridružila pri izzivu. Pa še za v galerijo Najlepši par te `pofehtam` :-). Lepo bodi.

MA-MI pravi ...

Tina, bom naložila. Glede plasti pa - rada uporabljam skice Retro sketches, nekako so mi pisane na kožo - vsaj večina. Tako je delo veliko lažje. Vedno pa iščem izvirne rešitve, da ne dobesedno kopiram skice. Lepo bodi tudi ti.

Vladuška pravi ...

Tudi mene osebno vedno znova navdušijo te preproste barvne kombinacije in belina da drugi barvi možnost, da še bolj zasije. Všeč mi je tvoja variacija te kombinacije.

Mojca pravi ...

Ooooo čudovita zelena! lp

oldpunca pravi ...

Tudi meni je tvoja zeleno bela poročna voščilnica zelo všeč :-) Super si naložila plasti.

monicas papirhobby pravi ...

Great card with great colors and great details.
Thank you for participating in Sketchy Colors, good luck.
hugs Monica

valou250809 pravi ...

So beautiful monochrome card. So original. thanks for playing with "Crafty Sentiments Challenges" this week. Good luck.

Helena pravi ...

Čudovita v zelenem.

Sallybee pravi ...

A clean and simple card. I love it. Thank you for joining us at Creative Moments. Sally

Lisa :) pravi ...

Very pretty card, I like the green and white! Thanks so much for playing with us at Creative Moments! Hope to see you back next challenge!

--Lisa Creative Moments DT

Anonimni pravi ...

An unusual colour as you said you have done well! Thanks for joining in with our challenge at As You Like It,
hugs Samantha :0)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022