nedelja, 8. februar 2015

Kaj imajo skupnega drevesa in prijatelji?

Za Friday Sketch Challenge sem izdelala naslednjo voščilnico. Takoj ko sem zagledala skico, sem pred oči dobila drevo, drugo sploh ni prišlo v poštev. Zato sem skico zasukala v desno in dobila osnovo za drevo.



V bistvu je to druga izvedba. Prva mi ni bila všeč, zato sem se projekta lotila znova. Najprej sem v Wordu z WordArt-om oblikovala napis in ga natisnila na papir. Ker sem iz prejšnje izvedbe vedela, da bom potrebovala nekaj časa za sušenje drevesa, sem se najprej lotila le-tega. Z okroglo šablono sem izrezala krog in še drevo brez listja. drevo sem nalepila čez krog. Nato sem še z drobno šablono, ki mi jo je podarila Tina, izrezala drobne lističe ter z njimi prelepila drevo. Nazadnje sem še zalepila kristalčke v barvah mavrice in drevo je šlo na sušenje. Ker sem pred tem pozabila senčiti z distresi, sem uporabila kar zeleno vodeno barvico, da sem ustvarila večjo globino. Drobni listki so namreč izdelani iz treh različnih ostankov papirja - tako sem se znebila nekaj koščkov papirja in hkrati lahno niansirala krošnjo drevesa.


Ko se je drevo sušilo na radiatorju, sem se lotila podlage (tiste z natisnjeno mislijo). Najprej sem naredila nebo s pomočjo šablone in svetlomodrega distresa, nato sem z zelenimi distresi pobarvala travnik, pri tem se je zgodil manjši incident - papir se mi je zmaknil in dve drevesi sta bili posekani. Ker ni vplivalo na celotno kompozicijo, nisem izdelala novega ozadja. Drevesa sem pobarvala s Copic markerji.

Nazadnje sem vse elemente zlepila skupaj in ustvarila to voščilnico, ki je mojemu sinu tako všeč, da jo je hotel zase.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Koš prazničnih voščil);
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); Tedi (Kartonski papir s strukturo platna); Max Bringmann KG
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Tumbled Glass; Peeled Paint; Crushed Olive)
DODATKI
pisana srčka
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Mali listki; Šivani krogi); Memory Box (Modern landscape; Twiggy tree)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; tiskalnik Epson L800; pisava Sinergica Thin

21 komentarjev:

Ayaa pravi ...

Uwauu..čudovita je!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Fantastična je
krasna ideja
lp Tamara

Helena pravi ...

Enkratna je in všeč mi je, kako si se potrudila z drevesom.

Andreja pravi ...

ooo Maja, kako dobro si se znašla in iz zarotirane skice naredila drevo :-))
Čudovita voščilnica, res si jo super sestavila!

oldpunca pravi ...

Tvoj sine ve, kaj je lepo! :-) Navdušena sem nad tem, kako si sestavila drevo. Zelo si se potrudila. Krasen izdelek in domiselno zarotirana skica. :-))

Blossom Cards pravi ...

lovely card thanks for sharing with FTT Rachel dt

moi pravi ...

Nič čudnega, da jo je hotel zase, ker je res lepa.

mags pravi ...

A lovely creation. Thanks for sharing with us at Penny's Paper-Crafty Challenges.
Mags
x

Pamela pravi ...

Thanks for playing with Scrap Dreams!

Caryn pravi ...

Wow - incredible card - love all the amazing texture.
Thanks for playing along at Simon Says Stamp Wednesday Challenge.
Hugs,
Caryn

Anet's Crafting pravi ...

Gorgeous card Ma-Mi. Thank you for playing along with our Challenge at Crafty Sentiments Designs. We would love to see you again ... Anet DTx

Adrijana Knez pravi ...

Krasno si sestavila voščilnico po skici. Ampak z listjem si imela ogromno dela, je pa učinek na koncu čudovit.

Vladuška pravi ...

Tako košato, lepo drevo je in tudi ozadje si lepo naredila.

Ne-Ja pravi ...

Tudi jasz bi tole voščilnico imela zase, tako da držim s tvojim sinom. Fenomenalna je :)!

Lisanna pravi ...

Thanks for playing with Scrap Dreams

Julie pravi ...

Love all the gems in the tree. Thanks for joining us at Aud Sentiments
Julie

CRAZYCRAFTSHED pravi ...

Fabulous and wonderful card thank you for joining us at Crafty Catz on this week's challenge
Dianne x CCDT

Craft Paper pravi ...

Such a cute card! I like how you made your tree. Thanks for joining us at Crafting When You Can.

Janja pravi ...

Čudovita je ♥. Zelo mi je všeč. Lp

Planetsusie pravi ...

What a lovely idea for a card! Very creative. Thank you so much for entering the Crafty Calendar (Anything Goes) Challenge this month, lots of luck to you.

Hugs Sue Pxxx DT

Julia S-W pravi ...

A lovely card which is so original. I love how you cut out all those tiny leaves! Thanks so much for joining my Tic Tac Toe at Our Creative Corner. Juliax

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022