četrtek, 6. avgust 2015

Poletne vrtnice


Moj dragi ima rad vrtnice in rdeče so med njegovimi najljubšimi, zato sem tudi za motiv rojstnodnevne voščilnice izbrala vrtnice. Najprej sem izrezala rože iz debelejšega belega papirja, jih razstavila ter posamezne listke pobarvala s Copic markerji. Nazadnje sem jih morala le še prilepiti na mesto. Podobno sem naredila s šablono Najlepšega para, ki je prav tako izrezana iz belega papirja in šele nato pobarvana z istimi odtenki vrtnic.


Voščilnico prijavljam na naslendje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
Copic markerji
DODATKI
plastične kapljice
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Vse najboljše velika šablona; Rojstni dan); Memory Box (Gorgeous gardenia outline)
PRIPOMOČKI
Cuttebug; tiskalnik Epson L800

18 komentarjev:

Tina pravi ...

Maja, izjemno lepa je...

Vladuška pravi ...

Zelo lepo si pobravala vrtnice, voščolnica je krasna.

Helena pravi ...

Kakšna intenzivna rdeča barva. Všeč mi je, ker vrtnice in voščilo tako izstopata.
Krasna voščilnica.

Tina Z. pravi ...

izjemna je, takšne stil mi je neverjetno lep!

Goga pravi ...

Čudovita je, res si se potrudila z vrtnicami za dragega.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Pozdravček Lili

Klara pravi ...

Krasna je. Vrtnice so zelo lepe.

Maja pravi ...

Čudovite vrtnice, zelo lepo si jih pobarvala.

Zvonka pravi ...

Čudovita voščilnica.

Unknown pravi ...

Beautiful card. Love the colours and the layout.

Thanks for joining us at Glitter n Sparkle.

Hope to see you again soon.

Tracey DTxx

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Zelo lepa kompozicija in čudovite barve. Všeč mi je.

Michelle pravi ...

Beautifull, lovely red colour.
Thanks for playing with us at Inspiration Destination. Hope we see you again and good luck. xxx Michelle (DT)

Anna pravi ...

Lovely card. Thanks for playing along with us at The Paper Shelter. Good luck in the challenge. :)
Hugs Anna

Hali pravi ...

Čudovita je, prekrasna kombinacija barv in šablon!

Sapfina (Barbara) pravi ...

Uh, kako je krasna!

Craftin Suzie (Susan Wykes) pravi ...

Very pretty and eye catching.

Thank you for joining us this week at The Paper Shelter, good luck! Susan xx

crafty-stamper pravi ...

Pretty CAS card and love the roses--Thank you for joining us at Simply Papercrafts
Carol DT x

Janja pravi ...

Čudovita je. Lp

Andreja pravi ...

Čudovita je in prelivanje rdečih barv ti je res lepo uspel :-)) Zelo mi je všeč!
Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022