nedelja, 3. julij 2016

Tri v vrsto ...

Današnji deževen dan sem izkoristila za pospravljanje, saj je zadnje čase predvsem na površinah, ki jih uporabljam za ustvarjanje, vladal kaos. Tako sem večino dneva porabila za pospravljanje in nisem toliko ustvarjala. Eno voščilnico sem naredila navsezgodaj zjutraj, drugo pa zdaj zvečer.


Večino časa sem porabila, da sem našla ustrezne karte na spletu. Potem sem jih razporedila na papir in jih natisnila. S pisavo KG Melonheadz sem natisnila tudi misel. Uporabila sem samo belo barvico in Wink of Stella za luno.

Srečo je treba deliti!

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


6 komentarjev:

Sherrie M. pravi ...

Cute card! The white crayon coloring adds nicely to the artsy feel of your card. Thanks for playing along at CASology this week.

Ardyth pravi ...

Great take on this week's Cue Card - love the sentiment and the classic card images! So glad you joined us at CASology this week!

Sandy pravi ...

Lovely work. Thanks for entering the challenge at Aud Sentiments and hope to see you again soon.
Hugs, Sandy

Dreja pravi ...

Toll gemacht. Danke daß du bei der Stempelsonne mitmachst.
LG Dreja

CraftyGirl pravi ...

I am very glad you joined us this week at Lil Patch of Crafty Friends Challenge Blog. I hope you had a fantastic time!!! See you back very soon to play in another amazing challenge. :)

TTFN,

CraftyGirl
craftygirlcardsandcrafts.blogspot.com
Lil Patch of Crafty Friends Design Team Member

Aurelia Aurora pravi ...

Gorgeous card.. love the vintage feel of it.. Thank you so much for joining our challenge #37 at Lil Patch of Crafty Friends.. Hope to see you again in our next challenge and Good luck at the draw <3

hugs,
~RoRa

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022