torek, 20. december 2016

Venček na voščilnici

Mi ni dalo miru ... na Craft-alnico sem se prijavila s svojim kartončkom, ker sem mislila, da dopolnilo "na voščilnici" pomeni, da adventni in podobni venčki iz različnih materialov ne štejejo. Očitno sem se zmotila, kar so me punce iz Craft-alnice tudi opomnile. Jaz vedno popravim svoje napake.


 Pa sem se lotila znova, tokrat je venček zares na voščilnici. Lahko bi motiv s kartončka preprosto prenesla na voščilnico, vendar ne bi bila jaz, če ne bi poskusila česa novega. Najprej sem naredila šablono: s šestilom sem zarisala krog ter približno označila, kje bodo jagode, nato sem vmes zarisala vejice - najprej sem nameravala meriti, nato sem se odločila za približke, saj ponavadi oko ne zazna teh razlik in celota deluje bolj naravno - v naravi stvari niso popolne. Pozabila sem pomeriti širino za pentljo in moram reči, da sem imela srečo. Nato sem se lotila šivanja ... dokaj preprost postopek, ki bi ga tudi moj sin zmogel. Po končanem šivanju sem prilepila kristalčke in pentljo ter cel kvadrat pritrdila na podlago.


Po pravici povedano, mi največkrat šivane voščilnice niso všeč, so preveč kičaste za moj okus (čeprav se zavedam, koliko dela je bilo vloženega v izdelavo in to cenim), zato sem se odločila za kombinacijo ... šivani so le zeleni deli. Kroglice so kristalčki in venček je iz papirja. Menim, da je rezultat všečno eleganten in ne kičast.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (square cream)
BARVE
/
DODATKI
zelena vrvica; rdeči kristalčki
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Kvadrati s šivi); Rayher (Dve mašnici)
PRIPOMOČKI
Big Shot

10 komentarjev:

Andreja pravi ...

Zelo všeč mi je tvoja voščilnica s posebno narejenim venčkom :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Kajcyika pravi ...

vav zelo všečno! Kombinacija šivanja in voščilnice je super!

cheiro urgia pravi ...

Krasen božični venček, zdi se mi, da mu ravno ta preprost izgled daje prav posebno eleganco. Kombinacija s pentljo in kristalčki je domiselna popestritev za šivao voščilnico. Hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice.

Lp,
Veronika

Linda pravi ...

Simply beautiful ..... Thanks for playing along with the Happy Little Stampers Christmas Challenge xx

Goga pravi ...

Zelo,zelo lep venček. Prav nič kičast, zelo eleganten je. Vesela sem, da si se odločila za njegovo izdelavo <3.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Keti's Projects pravi ...

Lepo si tole realizirala (vsem zapletom navkljub). Tudi meni je všeč, ker je ravno prav okrašen. Kombinacije tehnik pa mu tudi zelo pristojijo.
Vesele praznike in srečno v novem letu!

Dotty Jo pravi ...

Thanks for joining us at Naughty or Nice Challenges, your card is simply adorable. Happy Christmas, Jo x

Lynne in NI pravi ...

Oh wow, I love your stitched wreath! Thanks for entering again at Naughty or Nice :)

The Sparkly Fairy pravi ...

I love this - very CAS. Thank you for joining us at HLS Anything Goes With A Die

Emma - DT

Lindsey pravi ...

Such a pretty wreath! Thanks for joining us at Naughty or Nice Challenges.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022