nedelja, 9. april 2017

Kljunčkova knjiga: Vztrajnost

Z lepim in toplim vremenom je moj sin vedno več časa zunaj, jaz pa med enim opravkom in drugim hitim z nadaljevanji v njemu namenjeni knjigi modrosti za življenje. Zaenkrat knjigo še uspešno skrivam pred njim. Ko ustvarjam, misli, da nadaljujem svoj dnevnik.

Nikoli ne odnehaj, ker te bo mogoče prav zadnji poizkus pripeljal do cilja ...

Očitno sem velikonočno razpoložena, saj se mi je za tokratni motiv zdel najbolj primeren zajček. Tudi barve so izrazito spomladanske. Da sem dobila akvarelno podlago, sem postopka zamenjala: najprej sem z rumeno akvarelno barvo ustvarila nežen ton na papirju, posušila in nato natisnila še digitalno štampiljko. Tako se mi odtis ni razmazal. Barvala sem z Izink tuši, zajčka sem pobarvala z belo, da sem mu povrnila belino.


Podlago sem prebarvala v belo, nato sem odtisnila štampiljko za ozadje z oguljenimi črtami v svetlo modri barvi. Desno polovico sem odtisnila natančno, na levi pa sem brez ponovnega namakanja v črnilo odtisnila črte le po vogalih.



  
Spet nisem mogla mimo nove igračke. To tresočko sem izdelala prav za knjigo. Napolnila sem jo z ostanki rezalne šablone oz. sem šablono povlekla na plan, da sem dobila te odrezke. Ostanek včerajšnjega podbnega početja sem porabila za trak, na katerega sem prilepila gumbek. Ker so bila kolesa malo dolgočasna, sem jih popestrila z dizajnerskim papirjem z drobnimi pikami, ki spominjajo na konfete, kot so v treh žepkih v ozadju.


Vse objave sinove knjige najdete TUKAJ.

Stran iz knjige prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Zlatoena (Bunny Travel Bicycle); My Favorite Things (Distressed Stripes Bacground)
PAPIR/PAPER
stara knjiga; pergament
BARVE/INKS
VersaFine (Onyx Black); VersaMark; VersaColor; Distress Ink; Izink (Mimosa; Tomato; Topaz); 
DODATKI/ACCESSORIES
plastična folija; konfeti
PRIPOMOČKI/TOOLS
Big Shot; Najlepši par (Romantični okvirji; Pika pri piki); Memory Box; First Edition (Buttons); Lawn Fawn (Stitched Journaling); tiskalnik Epson L800;  We R Memory Keepers (Crop-A-Dile (Corner Chomper 1/4); Fuse

13 komentarjev:

Wanda Cullen pravi ...

Love your fun shaker card! So perfect for spring! Thanks for joining us at Color Throwdown!

Julee (Vervegirl) pravi ...

Such a darling page and what a wonderful keepsake idea for your son. I'm sure he will treasure it later in life. So glad you could join us for Mojo Monday!

Vladuška pravi ...

Prav zabavno in veselo v teh barvah.

Tina pravi ...

Super simpatično in ljubko!

Ros Crawford pravi ...

Fun take on Kirsty's card! Thanks so much for playing along at CCCB!!

Stella pravi ...

so pretty and fun! Thanks so much for joining us at CCCB!

Vickie Z pravi ...

Totally love that bunnie! So happy you joined us at CTD!

Jeanne J. pravi ...

EEEK! That bunny is the cutest!

Judy Woodland pravi ...

What an adorable card. Love how you have put some of the patterned paper on the wheels! Great take on the challenge, thanks so much for playing along with us this week over at the Mod Squad!!
Judy~ Challenge Host

carol pravi ...

Hello ...lovely creation, thanks for playing along with us at CRAFTY CATZ x carol

Di pravi ...

So cute! A lovely shaker card.

Hugs Di xx

Cuttlebug Mania DT

cotnob pravi ...

This is fabulous, so lovely and bright.
Thank you for joining us at A Gem of a Challenge.
Pauline - Crafting with Cotnob
x

Michelle Lupton pravi ...

That bunny is so cuuute!! Thanks for playing along with our challenge at Fusion :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022