ponedeljek, 20. november 2017

Zlata zahvala

Elemente za to voščilnico sem izdelala čez vikend, sestavila pa sem jo danes. Nameravala sem sicer dodati še želod, vendar sem si premislila - že tako je dovolj bogata.


Najprej sem iz zlatega papirja izrezala listje, nato sem z rjavimi odtenki Distress Inkov ustvarila ozadje. Malo sem ga poškropila z vodo obarvano v turkizno, a je nastal rjavozelen zmazek, zato sem vse skupaj še enkrat predelala z blazinico.


 Dodala sem še besedo "hvala" na zlatem pergamentnem papirju in trak v obliki roba čipke. Imela sem tudi pripravljene luskice, vendar jih nisem nalepila, ker je leska na strani več kot dovolj. Že prej sem opustila želod iz filca. Očitno bom morala izdelati še eno jesensko voščilnico.


Fotografirala sem iz različnih kotov, najprej z bliskavico, vendar se je vse skupaj preveč svetilo. V naslednjih dneh bom naredila še fotografijo ob dnevni svetlobi.



Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

11 komentarjev:

  1. Fantastic embossing!Really great job!Thank you for joining our challenge this week at the Crafty Gals Corner!Hope you join us again next week!
    Hugs
    Kleri DT
    http://craftygalscornerchallenges.blogspot.co.uk/
    http://kefartworx.co.uk/ (My blog)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, kakšna čudovita razkošnost....

    OdgovoriIzbriši
  3. Very elegant and I love how you used this week's colors in your beautiful creation! Thanks so much for playing with us this week at JUGS!

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful and shiny. Thanks for playing along at USE YOUR STUFF - Gail

    OdgovoriIzbriši
  5. The old looks asbolutely stunning - such a gorgeous card. thank you for joining us at Fussy and Fancy Friday this time
    Andrea x

    OdgovoriIzbriši
  6. That is a gorgeous die. I love all the gold here. Such a beautiful card. Thanks for joining us this week at Stamp, Ink, Paper. Carolyn xx

    OdgovoriIzbriši
  7. I just love this background - stunning! Hugs, Autumn

    OdgovoriIzbriši
  8. Gorgeous! and thanks for sharing with us at Crafty Calendar Challenge hugs Sue J x

    OdgovoriIzbriši
  9. lovely warm background. thank you for sharing it with us at FFFC and good luck, Theresa DT xx

    OdgovoriIzbriši
  10. The gold and brown give a very rich effect.
    Thanks for linking up at HLS Anything Goes with dies. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Gorgeous card design! Thanks so much for joining us in the challenge at Scrapy Land!
    Sherrie k
    Scrapy Land Dt Member

    OdgovoriIzbriši